خودارضائی 1

چگونه , زمان , در دسترس , ما , باشد , کتاب رسم احمق ها سام فراهی ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 90698
تعداد مطالب : 259
تعداد نظرات : 94
تعداد آنلاین : 1

ساختاری متفاوت



RSS

وبلاگ تخصصی مشاوره
بلاگ تخصصی مشاوره روانشناسی

شنبه 22 مهر 1391

خودارضائی 1

خود ارضایی که یک عمل شهوانی است که در مردان و زنان در سنین مختلف دیده می شود، شاید در ابتدای امر با لذت هایی همراه باشد. اما در طولانی مدت باعث مرگ خاموش روح انسان می شود، باید گفت تجلی گاه انسان که در عرش کبریایی بسیار بلند قامت است چه ناگوار است که با این عمل قتل نفس کنید وبا لذت ثانیه ای، روح مقدس خود را در فشارهای روحی قرار دهید. اما در اینجا باید گفت که اکثر پزشکان هنوز علت و عوارض خود ارضایی را تا به امروز بطور دقیق اعلام نکرده اند، اما با ما باشید و بعد خود قضاوت کنید که خوب است یا بد! تصمیم با شماست؛

عوارض خود ارضایی در زنان:

قبل از بیان عوارض یک نکته را باید توجه کرد سیستم فکری و ساختار فکری زنان و مردان متفاوت است، مردها با حس دیدن و دیداری بیشتر تحریک می شوند و زن ها با نوازش یک قسمت ازبدن خود خود ارضایی می کند. تمرکز می کند، حال با فیلم، عکس، خواندن مطالبی که آن را تحریک کند و به یکجا خیره شده و سپس با تحریک بدن خود به اوج لذت می رسد اما خانم ها که بیشتر تمرکز خود را در نوازش می گذارند و وقتی به شکلی که مردها به اوج می رسند فکر می کنند {تجسم}که به اوج می رسند درحالی که در دراز مدت دچار دیر ارضایی شده و احساس خلاء و نیز از نظر رفتاری در طولانی مدت دچار اختلالات روحی می شوند.

توجه: فکر کنید 2 ماشین در 2 جاده در کنار هم در حال حرکت هستند. یکی از جاده ها قدرت فکر و تمرکزی که برای رسیدن به اوج لذت است فعال می شود و جاده دیگر قدرت سنسورهای عصبی که دربدن است فعال می شود، حال یک خانم از یک طرف در حال تجسم کردن و در جاده ای دیگرکه توسط شریک جنسی در حال نوازش تن خود و دستور دادن به سنسورهای حسی خود است. در یک زمان در حال رسیدن به اوج لذت است.

مانند این است که این دو جاده به یک جاده منتهی می شود.که همان مغز است که به هورمون ها فرمان می دهد که ترشح داشته باشند که همان انزال است یعنی دو ماشین در یک جاده کم عرض در حال حرکت هستند . در این زمان مغز انسان نمی داند، از تفکری که شما می کنید دستور بگیرد و هورمون ها را ترشح کند و یا از سنسورهای حسی که در حال نوازش است. در این زمان خانم هایی که خود ارضایی می کنند به قولی به اوج لذت می رسند ، در اصل به اوج لذت واقعی نمی رسند یعنی شاید انزال داشته باشند اما به ارگاسم واقعی نمی رسند یا شاید زمانی سپری شود و بعد در یک لحظه به اوج می رسند. در این زمان مغز نمی داند از کدام حس باید فرمان بگیرد{از تجسمی که در تخیلات فکری است و یا از نوازشی که صورت می گیرد} هورمون ها را ترشح کند و وقتی بعد از مدتی هم به اوج می رسد. تمام سیستم بدن لخت شده و فقط می خواهد برای لحظه ای بی حرکت بماند تا بدن به حالت عادی برگردد.اما یادتان باشد در یک معاشقه ی واقعی شما شاداب تر می شوید. خانم لذت می برد اما تا کجا این فعالیت را انجام می دهد و چه اتفاقی می افتد، فکر کنید!

شما از بچگی راه رفتن را می آموزید و وقتی راه رفتن را یاد گرفتید دیگر هر وقت بخواهید قدم بزنید، ناخود آگاه و به صورت اتوماتیک پاها می دانند که چگونه قدم بعدی را باید بردارند. حال خانمی که از کودگی این کار را انجام می دهد این عمل به مرور زمان ملکه ذهن او می شود. حال سال ها گذشته است و شرایطی پیش آمده که به هر طریقی می خواهد با کسی همبستر شود فکر می کنید چه اتفاقی رخ دهد؟

وقتی با کسی همبستر می شوید باید به اینکه توجه کرد، که ؛

در بعضی از مواقع به علت جذاب بودن این رابطه با فرد مورد نظرشاید بسیار هیجان داشته باشید. اما آیا در رابطه های اولیه حتی می تواند لذت را بیشتر تجربه کند و جذابیتی را نصیبش کند

خیر، این لذت می تواند در چند رابطه اولیه به لحاظ جذابیت این عمل حتی لذت بخش باشد اما یادمان باشد که این عمل از سال های دور در سیکل فکری فرد نقش گرفته است و این روش خود ارضایی از قدیم همراه او بوده است.{خود ارضایی}

اما حالاکه در همبستر شدن با یک فرد باز خود ارضایی می کند چگونه است؟ از نوازش لذت می برد!، اما زمانی که می خواهد به اوج لذت برسد، از چیزهایی خوشش نمی آید. مثلاً می گوید: با من صحبت نکن، تمرکز من بهم می خورد، چشم ها به یکجا خیره می شود، در بعضی مواقع از دادن بوسه خودداری می کنند زیرا در تمرکز آنها تأثیر می گذارد و سعی بر این دارد که به هر قیمتی شده اوج لذت را کسب کنند. اما از لحاظ روحی چه حالی بعدا به آن دست می دهد؟

این افراد به اوج اذت هم خواهند رسید اما فشاری معادل 5 برابر روند عادی به مغز آنها می آید و در بعضی مواقع دچار سردرد هم می شوند و اما در طولانی مدت وقتی خود ارضایی صورت می گیرد، چه عوارضی دارد؟

همه زن و شوهرها می دانند که بعد از 6 ماه اول زندگی دیگر این هیجان بسیار کمتر می شود و به قول معروف باید عشق را ساخت، و یا تنوع را در عشق بازی شروع کرد . دخترها برای دل بستن به کسی از نظر فکری باید خود را راضی نگه دارند اما آیا زمانی که در زمان همبستری، فکر خانم از یک طرف در حال تمرکز و از طرف دیگر در حال حس کردن و لمس کردند هایی که به تنش می خورد تا بتواند او را به اوج لذت برساند. چقدر در طولانی مدت می تواند این نوع لذت را دنبال کند. این افراد در طولانی مدت دچار اختلالات روانی می شوند، مانند اینکه در طولانی مدت زمان رسیدن به اوج لذت زیاد می شود، مثلاً اگر در رابطه اول با فرد در مدت 15 دقیقه به اوج لذت می رسد، بعد از مدتی بعد از 45 دقیقه به این احساس دست می یابد به قولی هم او احساسش به اوج لذت رسیدن و می رود و در طولانی مدت دچار خستگی از این نوع رابطه شده، و دیگر آن لذت را با آن حال و هوا حس نمی کند. بطوری که بعد از مدتی از لحاظ روحی اختلالات روحی به سراغشان می آید و در بعضی افراد می شود، این رفتار را دید:

1- زده شدن از همبستر شدن

2- عصبی شدن در زمان به اوج رسیدن

3- رها کردن رابطه در حین معاشقه کردن و به قولی بی خیال شدن ادامه ی رابطه.

4- احساس بیگانگی با فرد و یا سرد مزاجی

5- احساس خستگی و بی احساسی به طرف مقابل

6- احساس گریه و ناراحتی های روحی و روانی

7- بی حسی اعضاء بدن و طولانی شدن رسیدن به اوج لذت

8- اختلالات هورمونی

9- یائسگی زود رس

10-نا باروری

11-احساس پوچی و رعایت نکردن اخلاق رابطه

12-خستگی از نوع رابطه

13- ضعیف شدن ماهیچه های چشم

14- سر دردهای مکرر و نیز بی حوصلگی زیاد

15-پیدا نکردن عشق واقعی و احساس تردید به انتخاب یک نفر به عنوان یک همدم

16-احساس دوگانگی رفتاری و یا دم دمی مزاجی

17-احساس تنهایی و یا یک خلاء عاطفی که بیانی برایش نیست یک احساس خاص که به گریه و عصبانیت منجر می شود

18-تداخل هورمونی و نیز تداخل در رشد اندام

19-در زمان معاشقه نمی توانند بعدها همبستر بودن را با احساس خود ادغام کنند

20-اعتیاد به این عمل و حتی اگر با کسی همبستر شود در خلوت و تنهایی به این کار دست می زند

21-سمت و سویی در رفتار خود پیدا کند به تنهایی و رفتن به سراغ خوشحالی های کاذب

22-صبوری کم و عصبی شدن سریع

یادتان باشد که اگر یک رابطه جنسی به طور طبیعی باشد می تواند عشق را نیز افزایش دهد.

توجه: اگر خانم هایی که این عمل را انجام می دهند در زمانی که با کسی همبستر می شوند چون در همان ابتدا می خواند لذت آخر را از همان اول حس کنند و انگار نمی دانند معاشقه چیست و در زمانی که در کنار کسی هستند جسمشان هست اما فکرشان در جایی دیگر است و در بعضی مواقع چنانچه فرد با کسی دیگر یعنی نفر دیگری هم هم زمان در ارتباط باشد چون نمی تواند از نظر فکری آن 2 نفر که به طور جدا گانه با آن ها در ارتباط هست یا همان ارتباط مخفیانه و در حال تمرکز کردن است از این رو مرتبا به آخر کار فکر می کند و به اوج لذت رسیدن بطور ناخود آگاه فکر می کنند و این بسیار بد است! یادتان باشد که در زمانی که معاشقه می کنید باید در لحظه بوده و به نتیجه کاری نداشت، که چرا به اوج نمی رسد و همین فکر کردن دچار اختلال می شود. تمرکزی لازم است. یادتان باشد خود ارضایی چه کم و چه زیاد آن چون برای سیکل فکری اینگونه تعریف نشده است تا زمانی که این عمل چه کم و چه زیاد انجام می شود. تمام عوارض گفته شده در بالا را در بر خواهد داشت، خود را گول نزنید. با این عمل روح را خسته کرده و در بعضی و مواقع تصمیماتی که در لحظه به شما دستور می دهد که چگونه و از چه کسی خوشتان می آید را اشتباه به ذهن شما میرساند. وانسان ها را از درون تخیلات خود ارزیابی می کنید. لذت برای چند لحظه است اما آرامش زندگی برای یک عمر زندگی است. خانم ها باید این نکات را در رابطه ی خود داشته باشید، تا بطور طبیعی با یک همبستر به اوج لذت برسد:

1- احساس امنیت

2- احساس آرامش

3- کمی دوست داشتن

خود ارضایی کم و زیادش روح را می کشد. انسان زمانی به اوج لذت می رسد که شهوتش در اختیار عقلش باشد نه اینکه عقلش دراختیار شهوتش ، تن آدمی عزیز است و روح انسان با بازدم پروردگار آمیخته شده است و روح انسان تمام هستی انسان است و جاودان، پس با اینگونه لذت اینگونه خود را نابود نکنید. اگر هم خود ارضایی می کنید، ترکش کنید. همبستر داشتن و طبیعی لذت بردن بسیار. لذتی زیباتر و قوی تر به شما می دهد. همه چیز از افکار شماست، بهانه تراشی را کنار بگذارید. بیاد داشته باشید که حتماً نباید شما یک رابطه کامل با همبستر خود داشته باشید. حتی اگر رابطه همبستری شما کامل نباشد اما می توانید فکر خود را درست کنید و خود ارضایی را ترک کنید، و در آن زمان هست که همان لذت یک رابطه کامل را خواهید داشت.یاد داشته باشید در رابطه داشتن معاشع کردن 90 درصد از یک رابطه است.

خود ارضایی مرگ خاموش روح است، چه کم و چه زیاد.

ترک آن و بعد معاشقه می تواند در هر شرایطی شما را در حین رابطه سریع تر سالم تر و زیباتر به اوج برساند. این لذت نصیب همه می شود به شرطی که ادبیاتش را یاد داشته باشند. حال خود انتخا ب کنید، باز می گویم خود ارضایی چه کم و چه زیاد فرقی نمی کند مهم این است که فکر و سیکل های ذهنی شما را بیمار می کند. خود ارضایی چه کم و چه زیاد مرگ تدریجی روح بزرگ شما و خاموشی عشق بازی است تا عشق خود را برای روح و معاشقه طرف خود بزرگ کنید و نه بر احساس شهوانی، معاشقه و همبستری سالم، آرامش و شادی را به شما باز می گرداند. یادتان باشد، روح شما مقدس است، تصمیم با شماست. زندگی زیباست، رابطه جنسی طبیعتش با طبیعی بودنش سرشت دارد.

تصمیم با شماست، پیروز باشید.

many tnx to amir .

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










نوشته شده توسط سجاد فراهی در ساعت 11:56

تلخ اما حقیقت کلینیک بهداشت روان لایف کرپ شکست خیانت غم
ایمیل مدیر : lifecorp_bb@yahoo.com


ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

سلام دوستام من زیاد تمایلی به تبادل لینک ندارم اما اگر دوست داشتید درخدمتم






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::